Galds kā liecinieks

Esmu sabiedrisks un ziņkārīgs dzīvnieks, un man tīk dažādas akcijas, kur cilvēki rāda savu somu, grāmatplauktu utt. saturu, bet pašai parasti kaut kā rokas par īsu, lai piedalītos. Šoreiz nenoslinkoju, un lecu iekšā “galds kā liecinieks” akcijā. Par to uzzināju no DGPYFROM’s bloga. Stafeti ir uzsākusi Liliju bērns bloga autore.

Mans galds kā liecinieks. Preambula – man nav tāda designēta rakstāmgalda. Izmantoju jebkuru brīvu virsmu savā darbistabā. Patreiz tas ir darba galds pie loga. No rīta, dzerot kafiju, tur arī uzstutēju savu kompjūteru.

DSC_5347

Galda kopskats šorīt

Un tālāk pa daļām:

DSC_5351Mana mīļā, uzticamā IKEA lampa kalpo arī kā mini plauktiņš dažnedažādām ķužām (vai tas vispār ir vārds? Tagad ir:) Patreiz tur mājo gandrīz tukša aspirīna paciņa. Aspirīns mūsmājās mīt itin visur, jo esmu Hjūza/Antifosfolipīdu sindroma “aplaimotā”, un bez asins šķidrinošiem preparātiem man neiztikt. Varbūt nedaudz TMI, bet tā nu tas ir. Tālāk, roku krēms, jo vajag:) Auskari, pie kuriem tiku kādā Ziemassvētku apdāvināšanas akcijā. Šujmašīnu un parastās adatas, diegu spolītes. Acu maskas piegrieztne. Christmas at the New Yorker stāstu un komiksu izlase, jo esmu The New Yorker fane, punkts.

Braucam tālāk:

DSC_5349DSC_5350

Kā jau teicu, šis nav rakstāmgalds, bet gan darba galds, uz kura parasti “sēž” man lepnā Bernina B580 šujmašīna. Patreiz tā ir pabīdīta malā, un sadzīvo ar Singer Vintage šūšanas grāmatu un skavotāju. Bērnam palīdzēju saskavot papīra lapas, lai izveidotu grāmatu par Varavīksnes princesi. Lūk tā, ļoti svarīgs ieguldījums literatūras mantojumā. Tukša marinēto gurķu burka, kur es cenšos saganīt visvisādus diegu galus un audumu atgriezumus šūšanas procesā. Nez no kurienes uzpeldējusi 2 Eiro monēta. Jē, to taupīsim, lai varam Latvijā nopirkt saldējumu. Ūber maziņš skrūvgriezītis, kuru šorīt izmantoja mans lielais bērns, lai pielabotu savu kompi. Nedaudz lielāks skrūvgriezis un elektrības adapteris. Bez tiem mēs visi būtu pazuduši.

Sanāca smiekli par režģi loga priekšā. Izskatās tā, it kā es atrastos cietuma kamerā, bet tā tas nav:) Šeit tā ir pilnīgi normāla prakse, visiem logiem jābūt režģotiem. Tas laikam, lai kaimiņi caur logiem ciemos nekāptu. Vai arī kāds nomaldījies Komodo varāns.

Un kāds izskatās jūsu galds?

5 comments

  1. Ar atgriešanos blogu ierindā! 🙂
    Skatījos un pētīju, lasīju un domāju. Gan par Tavu galdu, bet vairāk gan par Tavu veselību. Es ikdienā arī dzeru asins šķidrinātājus (Clopidogrel+aspirīns), DNS-ā kļūme ar asins recēšanu, kā rezultātā man ir biežas tranzitoras išēmiskas lēkmes. Palasīju par Tavu sindromu. Vēlu Tevi izturību un stipru veselību! 😉

    Like

  2. Īpašniece domāju, ka ir ļoti pozitīva jautra. Notekti patīk izmēģināt kaut ko jaunu un vienmēr cenšas visu atvieglot. Manuprāt, piedzīvojumu meklētaja un sangviniķis.
    Es zinu, ka ļoti īsi, bet nu atvainojiet – manas smadzenes jau pieprasa kofeīnu. 😀

    Like

Komentēt

