Kad būtu jādara pavisam kas cits…

Meklēju savu klonu, kas varētu padarīt visus tos darbus, kurus man pašai ir slinkums darīt. Trauku nemazgāšanai man ir attaisnojošs iemesls. Vakar, mizojot kartupeļus vakariņām, visai sirsnīgi iešņāpu pirkstā, ka vēl tagad tas pukst. Bet arī tas varenais trauku kalns būs vien man pašai jāpieveic, jo pelējuma sēnītes audzēšana man tuvākajā laikā nav ieplānota, un jau parīt rīt agri izlidojam. Vīrs darbā, suņa vai kaķa man nav, un, ja arī būtu, diezin vai tie mācētu mazgāt traukus. Un kas man krāmēs čemodānus? Pašai vien nāksies to darīt. Sametu uz gultas pāris lietas, kuras (iespējams) būs galamērķī nepieciešamas. Galvenais, lai ir visi dokumenti un maksāšanas implementi*. Pārējo varam improvizēt. Jā, un pirmo reizi lidošu “atmuguriski”, t.i. pāri starptautiskajai datuma līnijai.

*Gandrīz vai aizmirsu par fotoekipējumu. Marš, lādēt baterijas un iztukšot datu kartes!

Tā vietā, lai organizētu rītdienas braucienu, es te sēžu un priecājos par nākamo gadu. Proti, kādas grāmatas tiks ekranizētas, un vispār, kas tāds interesantāks gaidāms literatūras lauciņā. Jau tagad zinu, ka Ziemassvētku vecītis ir man sagādājis pāris jaunas grāmatas.

Neko monumentālu es netaisos apņemties lasīt, jo arī ar pagājušā gada Goodreads lasīšanas programmu man bija tāds kā fiasko. Lasīt lasīšu, jo jūtu, ka mūza ir atpakaļ, tikai neiespringšu at kvantitatīviem mērķiem. Pagājušo gadu mana lasīšanas mūza slinkoja, un tam bija arī savi objektīvi iemesli, bet nu ne par to šoreiz. Stumjam uz priekšu.

crowd

Esmu jau savā Kindle Paperwhite ielādējusi, un kā vienu no pirmajām lasīšu Far From The Madding Crowd / Thomas Hardy. Gribu redzēt arī filmu, tā ka jāprotas. Un vispār, man reliģiskā piederība neļauj skatīties filmu pirms  neesmu izlasījusi grāmatu… (Blefs, protams:)

Arī šī grāmata – filma mani ieinteresēja. The Secret Scripture / Sebastian Barry. Lasīsim.scri

Laiks ķerties klāt arī pie  The Light Between Oceans / M.L. Stedman, jo 2016.gadā gaidāma tās ekranizācija. Tautā runā, ka ar Michael Fassbender vienā no galvenajām lomām.

light.jpg

Kino cilvēki sola arī Child 44 / Tom Rob Smith ekranizāciju. Liekam aiz auss un lasāmo grāmatu sarakstā.

44

Un tā ir tikai tāda viegla iesildīšanās pirms jaunā 2016. gada. Man padomā ir vēl šis tas, bet nu tie čemodāni, tie čemodāni mani sauc:)

 

Vai jums jau top kārotās lasāmvielas saraksts?

P.S. Ja kādam prātā ir kāda viegli apsnigusi, varbūt pat “čiklitiski” romantiska, Ziemassvētku grāmata, labprāt uzklausītu jūsu ieteikumus. Kalendārs apgalvo, ka ir jau decembra beigas,  un vienkārši prasās pēc tematiskas literatūras:) Jau iepriekš pateicos jeb Terima Kasih – tā saka mūsu pusē.

1 Response

  1. Man plānā beidzot sākt plucināt savu grāmatplauktu, kurā ir kiš miš ar rozīnēm. Gadu atpakaļ no draudzenes dabūju 5 maisus grāmatu. (šī nopirka māju ar bibliotēku kopā, un meta ārā praktiski visu, ja nesavāks. izlasīju sev 5 maisus). Tagad plānā sākt to visu lasīt un šķirot. Ko aizdot tālāk prom, ko atstāt sev. Ir pēdējā laikā tik pirmās 3 pievarēts. Šodien uz darbu kārtējā grāmata līdzi. Jāķeras tik klāt 😉

    Like

Leave a Reply

